divendres, 18 de desembre del 2009



Avui m'agradaria parlar de una situació que vaig viure l'altra dia, que em va fer sentir molt i molt impotent.


Em sembla que era el dilluns o dimarts de la setmana passada, tornant al vespre de la feina, ja havia deixat la Girocleta al pàrquing i estava en un dels carrers propers a casa meva, quan vaig veure quelcom que encara em remou la consciència, de cop, al girar una cantonada, vaig veure a un individuu, perquè allò no era ni persona ni res, que estava maltractant al pobre gosset, que per mala sort de gos tenia aquest inhumà a casa seva.

La qüestió és que el va fer de al pobre gos, i en veure-ho quelcom dintre meu es va activar i sense pensar quines serien les conseqüències, me'l vaig quedar mirant, a veure si aquell insensible se'n adonava de que estava fent quelcom malament, però no ell estava allà impassible, i llavors el sentiment d'injustícia es va posar en alerta total, i me li vaig apropar una mica i li vaig dir: però que cullons està fent, vol deixar de picar al seu gos!! segur que no li agradaria que li fessin a vostè. La bèstia insensible i inmunda (em refereixo a l'home), la única cosa que em va dir va ser: "dejame, hago lo que quiero a mi perro" m'hi vaig apropar una mica més i em va mirar d'una manera que vaig tèmer que em piquès a mi llavors. Tot seguit em vaig allunyar una mica, i li vaig dir mentre tornava a emprendre el meu camí cap a casa: és millor que el dongui en adopció si no se'l estima, que de ben segur que els dos tindran més bona vida.
A part d'aquesta situació tant incomode, irespectuosa cap a un ésser viu,... una altra cosa que em va sobtar, és que cap de les 10 persones que varen passar pel voltant nostra ( gosset, bèstia inmunda i jo) fes res de res, passaven per allà com si no hi fòssim. S'ha perdut el sentit de jústicia i respecte????
Una capsa que espero no haver d'emplenar molt : LA CAPSA DE LES INJUSTÍCIES

1 comentari:

  1. La societat ja no és el que era... vivim en el món de la irresponsabilitat, violència, corrupció i solitud total. La gent és freda no hi ha caliu.
    Són altres temps Vanessa, la societat s'ha tornat individual, però anima't, des del cau lluitem per millorar aquesta societat.
    No et rendeixis!

    ResponElimina