dijous, 25 de febrer del 2010

CAPSA D'EMOCIONS




Bones a tots i totes els que de tant en tant us passeu per el meu blog:

Primer de tot, m'agradaria disculpar-me per estar tant i tant de temps sense escriure, hi he estat reflexionant sobre el perquè no he publicat entrades des de fa tant mesos, i he arribat a la conclusió que la situació en la que estava, i en la que estic m'han condicionat una mica.

Així que en segon lloc us faré, a mode d'esquema un breu resum de per quins estadis he anat passant:

- A la feina on estava, la qual m'estava tornant més antipàtica, desagradable i amb una actitud més "passota" davant de tot, va portar que les meves ganes a fer coses s'anessin desfent i al final acabessin per desaparèixer, per tant tampoc tenia ganes de escriure res, ja que tot era MONÓTON.

- Desprès em varen fer fora de la feina perquè s'acabava el contracte de proves, i com podreu entendre tampoc tenia gens de ganes d'anar explicant res de res.

- Mentre passava tot això, hi havia una espurna de llum, que cada vegada es feia més gran fins arribar a ser una foguera, que és Fo.Ca ( més endavant farè un escrit sobre Fo.Ca)

- Estic estudiant oposicions, i encara que hi vagi a provar, estic més nerviosa que un flam

- I per acabar-ho d'adovar, ahir em varen donar una substitució, i avui m'han trucat per dir-me que al final no!! :(


Així que crec que ho podriem definir com una capsa fosca amb una petita foguera que li va escalfant el cor!

3 comentaris:

  1. Me'n alegro que dintre de tot hi hagi una petita llum que et dona esperances Vane!

    un petonàs!
    cuida't

    ResponElimina
  2. "Amb la llum resplendent
    la força del vent
    m'empeny endavant.
    Són els homes
    que van vencen la por.

    És la joia i l'esperit
    la força i el crit
    que em guia endavant.
    Tan lleuger com
    el pas dels meus companys."

    Molt bé Vanessa aviva la flama! fes que faci caliu i t'escalfi la vida. Nosaltres som al teu costat i t'hi ajudarem!

    Un petó i FORÇA!

    ResponElimina
  3. hahha! molt bona aquesta mireia!!! la veritat és que no se perquè ( la veritat és que si que ho se) però des que estic al cau:
    TINC MÉS EINES PER SORTIR DELS MOMENTS DIÍFICLS!!

    potser no s'han de dir eines, sinó amics, però no qualsevol, sinó amics dels de veritat!!


    MUAAA A TOTHOM

    ResponElimina