dijous, 5 de novembre del 2009

Capsa de... perquè??





Avui, el primer dia, m'agradaria explicar perquè he titolat el blog com a capsa de... .
La veritat és que no he volgut especificar de què ja que crec que cada dia ens aporta una cosa diferent que necessita una capsa diferent per guardar-ho.


Al principi m'agradava més el nom capsa de música, ja que a la vida, i al dia a dia, té la seva intensitat, la durada, volum i timbre. O pot ser que sigui un dia ple de silenci o ans tot el contrari. O per altre aprt pots notar que sigui un dia pianissimo, o per contra partida fortissimo.


Però he arribat a la conclusió que només amb aquests signifficats i significants no es pot explicar ni les vivències ni els afers de cada dia, per tant ho h e deixat

4 comentaris:

  1. Enhorabona per la iniciativa! :)

    Ja tinc lema pel bloc: "La capsa... Parlem?" xD

    Una abraçada!!

    ResponElimina
  2. jajajaja! molt bo!!! m'ha agradat aquest humor teu!!! ;) molt ingeniós!!
    eis Jordi i tu no tenies un blog també??? a veure si me'l dius que em passarè a fer un cop d'ull!!

    petons

    ResponElimina
  3. Bé, no tinc costum d'escriure en cap bloc, ja que no tinc massa "gràcia" per a dir res... però m'hagradaria dir que m'encanta la foto de la capsa, Genial!!!

    ResponElimina