dilluns, 23 de novembre del 2009

TOT ES VA CREMANT, I ES VA DEFORMANT ....

Fa més d'una setmana que no escric, però no es per mandra, o perquè no tingui res a explicar ans tot al contrari. És perquè el fet que tingui la sensació de que hi ha quelcom que està canviant dintre meu em fa estar molt més sensible a tot el que passa al meu voltant i també em porta a analitzar-ho tot molt més. Per això, necessito més temps per deixar les coses refredar i analitzar-ho de més a prop i objectivament.

El dia 15 de Novembre va ser el meu aniversari, des de ben petita, cada any he tingut una festa d'aniversari amb la familia i una altra amb les amistats, però aquest any ha estat el primer que no he organitzat cap festa, potser perquè no tenia ganes d'organitzar-ho, o potser perquè em veia massa gran per organitzar una festa. Tot i això, el dissabte vaig mig celebrar-ho a la "pre-assamblea" de demarcació de Minyons Escoltes i Guies, ja que va haver-hi sopar, cursa d'orintació nocturna, vetllada i desprès MIRONA!! El diumenge (el dia assenyalat), ho vaig celebrar amb la familia. Preuat tresor que a vegades menyspreem, i que és l'únic que està al teu costat incondicionalment. El fet de només fer festa amb la familia fa anys endarrera m'haguès molestat, però en aquest cas no m'ha fet sentir cap sentiment negatiu. Així que podriem dir que es podria encabir en una capsa plena d'horitzó, ja que és un element neutre, que no és ni cel ni terra. NEUTRE. Podria ser que aquest canvi d'actitud sigui causat per el temps de canvi
Se que em recolzo molt en el fet de que estic passant per un canvi, però és que realment noto que influeix molt, fins a un punt necessari com per fer-hi esment.
Petonets

I empleneu totes les capses que pugueu de bones sensacions

2 comentaris:

  1. "oi, oi, oi uita aquest!!"
    ets la pera

    p.s. no has parlat de l'excursió!!!

    ResponElimina
  2. Iepaaaa!
    Ostres si quin riure! hahahaha, és que sempre la lio!!! :P

    No he parlat de l'excusrió perquè feia més d'una setmana que tenia aquest tema pendent, però tranquila que demà o demà passat en parlarè!! ;)

    muà

    ResponElimina