dilluns, 9 de novembre del 2009

Mei ^_^ Farfett


Avui tinc moltes coses que explicar. La primera que explicarè, és perquè el meu nom d'usuari és Mei ^_^ Farfett. I per acabar un xic de resum de les experiències viscudes aquest cap de setmana.



Vaig estar pensant molts de noms per utilitzar: vanessa, butterfly, amnel ( com el fotolog), i una llarga llista de paraules que no redactarè, però al final vaig decidir buscar en el " nicetranslator" com es deia papallona en altres idiomes. Us preguntareu: per què papallona? doncs perquè Vanessa, que és el meu nom, és un tipus de papallona, concretament la papallona que hi ha a la imatge que he penjat avui, i en tots els idiomes que vaig buscar, va haver-hi un que la traducció era "Farfett", em va agradar moltíssim, però farfett no era molt concret.


Tot seguit vaig decidir fer referència a quin és el sentiment que tinc de la meva vida actualment. El sentiment que tinc és de canvi, de començament d'una nova etapa, i en un dels idiomes orientals ( no se si chinès o Japonès) Mei significa inici, començament, quelcom nou, canvi,... .


Per tant, el meu nom d'usuari significa començament de la Vanessa! El qual crec que és molt adequat.



Tenia previsió d'explicar les vivències d'aquest cap de setmana, i sentiments experimentats, però em sembla que això serà en un nou missatge.


Fins una altre i viviu el moment que no torna a passar mai més!


Mei ^_^ Farfett


1 comentari:

  1. reina!
    m'en alegro molt que hagis iniciat aquest blog i que tinguis tant clar el començament d'aquesta nova etapa!
    un petonas presiosa!

    PD: ja he trobat com es fa!

    ResponElimina